همسران

وبلاگی برای معرفی وبلاگهای متاهلین

همسران

وبلاگی برای معرفی وبلاگهای متاهلین

سلام من هم عضو شدم ازاین به بعد می خوام با شوهرم خوشبخت تر زندگی کنم تا خاطرات خوش زندگیم را واستون بنویسم.

پانوشت (نوشته شده توسط امیر): من وبلاگ خانم الهه رو کامل خوندم. کمی غمگینه ولی بسیار زیبا نوشته شده و قابل تامل. به همه توصیه میکنم که وبلاگ ایشون رو بخونند. اینهم لینک وبلاگ خانم الهه:

http://www.revayatezendegi.blogfa.com

در ضمن وبلاگ عاشقانه های نرگس هم بروز شده:

http://nargeslove.blogsky.com

موفق باشید

-امیر

معرفی چند وبلاگ دیگر

سلام

چند نفر از متاهلین عزیز هم دارن به وبلاگ همسران میپیوندند که در اینجا بهشون خوش آمد میگم و اونها رو معرفی میکنم. اگر کسی رو یادم رفته لطفا خاطر نشان کنید.

۱- وبلاگ ستاره کمیاب که توسط خانم تارا نوشته میشه. خاطرات شیرین و خواندنی. یه وب-لاگ واقعی. یعنی اتفاقات روزانه و خواندنی. اینطور که من از این وبلاگ برداشت کردم خانواده تارا خانم و خانواده همسرشون جوجو در صلح و صفا به سر میبرن. آفرین آفرین آفرین.

۲- وبلاگ دریا کنار...آنی مامانی: که توسط خانم مرجان و آقای بابک نوشته میشه. یک دختر کوچولو هم دارند که اسمش آینازه.

۳- وبلاگ روزانه های ما : که توسط خانم گلی نوشته میشه. یه جمله این وبلاگ خیلی به دلم نشست:

اگه قرار بود پسری صرفا در نگاه اول عاشقم بشه اه اه اه .....

۴-  وبلاگ ما دو نفر : که توسط توسط هر 2 تامون ، شاید هم یکیمون  نوشته میشه. جالب و خوندنیه.

۵- وبلاگ دختری از جنس باران : که توسط خانم لیلا نوشته میشه. حاوی خاطرات زیبای خانم لیلا و همسرشون آقای اسماعیل.

موفق باشید

-امیر

من واسماعیل

سلام دوستان عزیز من همین الان عضو شدم .. خوشحالم ازاینکه تو گروه همسران هستم..

من واسماعیل رو ز به روز عشق رو در کنار هم بیشتر وبیشتر احساس میکنیم.. واز زندگی لذت میبریم.. اینجا تو این شهر غریب... بعد خدا فقط همدیگرو داریم..

خدایا خودت مواظب همه زوج های جوون باش منو اسماعیل هم یادت نره..

این هم وبلاگ منه... دختری از جنس باران

http://gharibanehayemanoto.blogfa.com/