همسران

وبلاگی برای معرفی وبلاگهای متاهلین

همسران

وبلاگی برای معرفی وبلاگهای متاهلین

من واسماعیل

سلام دوستان عزیز من همین الان عضو شدم .. خوشحالم ازاینکه تو گروه همسران هستم..

من واسماعیل رو ز به روز عشق رو در کنار هم بیشتر وبیشتر احساس میکنیم.. واز زندگی لذت میبریم.. اینجا تو این شهر غریب... بعد خدا فقط همدیگرو داریم..

خدایا خودت مواظب همه زوج های جوون باش منو اسماعیل هم یادت نره..

این هم وبلاگ منه... دختری از جنس باران

http://gharibanehayemanoto.blogfa.com/

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس ومحمد جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام.ما در شرف ازدواجیم.ما هم میتونیم عضو شیم؟

سلام

اول از همه تبریک میگم که میخواین ازدواج کنید. انشاله که سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید. من شرمندم که نمیتونم درخواست شما رو عملی کنم و شما رو به عضویت این وبلاگ در بیارم. انشااله ازدواج که کردید در خدمتتون خواهیم بود.

مرجان و بابک شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://marjan56.persianblog.ir/

سلام ...مااز طریق وبلاگ بهاره خانوم(دخترم آیسان) با گروه شما آشنا شدیم.............امیدوارم موفق باشید............ما هم ۶ سال پیش از طریق یه دوست مشترک اینترنتی با هم آشنا شدیم ....۳ سال پیش ازدواج کردیم و حالا یه دختر ۱ ساله به نام آیناز داریم....

سلام مرجان خانم و بابک خان

اول از همه اینکه از آشنایی با شما بسیار خوشحالم و برای شما و خانوادتون آرزوی خوشبختی دارم. دعوت نامه رو هم براتون ارسال کردم.

موفق باشید

-امیر

تارا.....ستاره کمیاب یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام آقا امیر
اون ایمیلی رو که فرستادین رو انجام دادم اما وقتی روی لینک کلیک کردم صفحه مدیرت خودم باز شد نمی دونم چی شد ؟ اصلا شد؟
ممنون میشم کمکم کنید
موفق باشید.

سلام خانم تارا،

معمولا تو صفحه اصل باید غیر از وبلاگ خودتون باید وبلاگ همسران رو هم ببینید. اونو انتخاب کنید و روی دکمه مدیریت وبلاگ کلیک کنید.

موفق باشید

-امیر

زهرا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ

ببخشید من به چه آدرسی براتون(همسران) رو بفرستم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد