همسران

وبلاگی برای معرفی وبلاگهای متاهلین

همسران

وبلاگی برای معرفی وبلاگهای متاهلین

وبلاگ همسران راه اندازی شد

سلام

این وبلاگ یک وبلاگ گروهی است برای معرفی وبلاگهایی که توسط افراد متاهل نوشته میشود. در صورت تمایل به عضویت در این وبلاگ لطفا آدرس وبلاگ خود را به آدرس amirblog2@yahoo.com ایمیل کنید.

موفق باشید

-امیر کاشانی 

نظرات 2 + ارسال نظر
هگمتان یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://hegmatan.blogfa.com

سلام
خیلی کار خوبی رو شروع کردید . یه سوال دارم این وبلاگها باید دو نفری یعنی با همسر محترم باید باشه یا اگر نویسنده اش فقط یکی از طرفین باشه کافیه ؟

سلام

مهم اینه که نویسنده وبلاگ متاهل باشه.

موفق باشید

-امیر

ساقی یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ق.ظ http://kolbekochik.blobfa.com

سلام امیر آقا . من داستان زندگی شما رو از اول تا آخر خوندم خیلی جالب بود راستش منو همسرم هم با عشق ازدواج کردیم و الانم خیلی همدیگه رو دوست داریم . الان از طریق وبلاگ زیر یک سقف مطلع شدم که این وبلاگ همسران رو راه اندازی کردین که خیلی خوشحال شدم و به شخصه شدیدا از این اقدام استقبال کرده و عضو این وبلاگ می شوم . خوشحال میشم اگه به من سری بزنین و کامنت بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد